051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » تبلیغات » هزینه تبلیغات در Google Ads چقدر است ؟
هزینه تبلیغات در  Google Ads چقدر است ؟
تبلیغات, نکات کاربردی گوگل 6 جولای 2020

هزینه تبلیغات در Google Ads چقدر است ؟

افسانه آشفته افسانه آشفته

هزینه تبلیغات در Google Ads چقدر است ؟

هزینه تبلیغات در Google Ads میتواند سوال خیلی ها باشد امروزه به دلیل اینکه بیشترین استفاده افراد از گوگل است و گوگل در بین چند موتورجستجوی دیگر بیشترین آمار بازدید را داشته چیزی حدود 70 درصد بازدیدکننده ها در گوگل جستجو می کنند یک سوال معقول است اینکه بپرسند هزینه تبلیغات در گوگل به چه صورت است شما با کلیک بر روی کلمه هزینه میتوانید از خرج کردن هزینه شما توسط گوگل و اینکه این هزینه را برای چه چیز هایی صرف میکند مطالعه کنید ابتدا هزینه تبلیغ در گوگل ادز را بررسی میکنیم

هزینه تبلیغات در Google Ads

گوگل ادز قبلا به عنوان Google AdWords رایج بوده و اینکه هزینه تبلیغات در Google Ads به چندین عامل بستگی دارد در این پست ، من توضیح خواهم داد که چگونه این متغیرها روی هزینه تبلیغات شما تأثیر می گذارند ، و چگونه مفاهیمی را که باید برای درک یک بودجه واقع بینانه برای تبلیغات تبلیغاتی خود تعیین می کنید ، تغییر شکل می دهند.

گوگل Ads

Google Ads مبتنی بر سیستم حراج است که به کسب و کارهایی که کمپین های تبلیغاتی با کیفیت بالایی دارند و هزینه های کمتری دارند و تبلیغات بهتر دارند ، پاداش می دهد.
می توانید با استفاده از تاکتیکی مانند برنامه ریزی تبلیغات ، برنامه ریزی جغرافیایی و هدف قرار دادن دستگاه ، کنترل دقیق تخصیص بودجه Google Ads خود را اعمال کنید.

متوسط ​​هزینه برای هر کلیک

متوسط ​​هزینه برای هر کلیک در Google Ads بین 1 تا 2 دلار در شبکه جستجو است. متوسط ​​CPC در شبکه نمایش زیر 1 دلار است. اگر در حال نمایش در صفحه نمایش هستید ، سعی کنید با استفاده از Creative Ads Smart Adobe Creative تبلیغات تبلیغاتی جدید را در عرض چند دقیقه بسازید.
گرانترین کلمات کلیدی در Google Ads و Bing Ads هزینه 50 دلار یا بیشتر برای هر کلیک می باشد. این کلمات کلیدی بابارزش و گران قیمت معمولا در مجموعه هایی استفاده میشوند که دارای مشتریان زیادی هستند و بازدیدکننده گان سایت وتبلیغ آنها زیاد است، مانند قانون و بیمه.

کلیک

خرده فروشان غول پیکر

خرده فروشان غول پیکر می توانند سالانه 50 میلیون دلار برای جستجو در Google Ads هزینه کنند.
متوسط ​​مشاغل كوچك كه از Google Ads استفاده می كنند ، ماهانه بین 9000 تا 10،000 دلار در کمپین های جستجوی گوگل خود خرج می كند. این رقم 100000 تا 120،000 دلار در سال است.
حال ، اجازه دهید این نکات را در مورد هزینه های Google Ads دقیق تر بررسی کنیم.

اولین قدم در جهت کاهش هزینه های Google Ads شما ، یافتن مکانهایی است که در آن کار میکنید . امروز حساب Google Ads را رایگان دریافت کنید!

فایده تبلیغات گوگل ادز

قبل از اینکه به سراغ ارقام و آمار برویم که چه نتیجه ای گوگل داده است به تبلیغ در خود و بحث هزینه را شروع کنیم ، حیاتی است که شما بدانید که پلت فرم Google Ads در واقع چگونه کار می کند.

یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد Google Ads این است که فکر میکنند هرکسی که پول بیشتری دارد و بیشتر پول خرج میکن میتواند بیشترین تبلیغ را در گوگل انجام دهد در حالی که گوگل ادز و مطالب آن آنقدر وسیع هستند که هر چه قدر هم تبلیغ در ؟آن وجود داشته باشد بازهم جا برای تبلیغ دیگران هست و بیشتر تبلیغات به خوبی پیدا میشوند

Google Ads در واقع همانند حراج کار می کند. بیایید نگاهی به نحوه عملکرد این روند بیندازیم.

حراج آگهی

حراج آگهی از وقتی کاربر وارد گوگل ادز میشود و چیزی را جستجو میکند شروع میشود و پس از آن Google تعیین می کند که آیا پرس و جو حاوی کلمات کلیدی است که تبلیغ کنندگان در حال حاضر روی آنها پیشنهاد می دهند. این به معنی آن است که کاربر پس از اینکه چیزی را جستجو میکند در گوگل ادز آن زمان گوگل ادز به دنبال کلمات کلیدی می گردد مثلا در نظر بگیرید یک کاربر مانتوی سفید نامزدی سرچ میکند در آن زمان گوگل ادز تبلیغ هایی را که مربوط به کلمات کلیدی است که در این جا میتواند کلمات کلیدی مانتو و یا نامزدی باشد را دنبال میکند و همان تبلیغ که مربوط به این جستجوی کار بر است را برای او نشان میدهد

حراج

اگر تبلیغ کنندگان در برخی از کلمات کلیدی موجود در سؤال جستجوی کاربر ، پیشنهاد دهند ، حراج تبلیغ شروع می شود. هدف از حراج تعیین Ad Rank یا مکانی است که هر تبلیغ در آن قرار خواهد گرفت. مزایده گنجاندن و قرار دادن تبلیغات را طبق فرمول Ad Rank بر اساس دو عامل اصلی – حداکثر پیشنهاد و امتیاز کیفیت تعیین می کند:

توجه:

ما در این پست به ویژگیهای فرمول امتیاز کیفیت نمی پردازیم ، اما اگر می خواهید در مورد چگونگی تعیین نمره ی کیفیت تبلیغات شما از Google اطلاعات بیشتری کسب کنید ، ما در مورد این موضوع بطور گسترده نوشتیم. برای یادگیری بیشتر این منابع را بررسی کنید:

  • امتیاز کیفیت چیست و چگونه بر PPC تأثیر دارد؟
  • چگونه یک کسب و کار کوچک با بودجه ریز ، در کیفیت کیفی آنها در 30 روز دو برابر شده است؟
  • آیا نمره کیفیت واقعا واقعی است یا با کلیک بر روی نرخ؟
  • چگونه نمره کیفیت بر هزینه بر مبدل تأثیر می گذارد؟
  • هک کردن AdWords: چگونه می توانیم یک امتیاز کامل با کیفیت (نزدیک) بدست آوریم؟
  • بنابراین ، به نحوه عملکرد Google Ads برگردید. پس از محاسبه امتیاز کیفیت و رتبه بندی تبلیغات ، Google از این داده ها استفاده می کند تا تعیین کند که هربار کلیک روی یکی از تبلیغات شما ، چقدر هزینه پرداخت می کنید.

این فرمول به شرح زیر است:

توجه کنید که چگونه تبلیغ کننده می تواند ، برای موقعیت بالاتر هزینه کمتری بپردازد ؟

این در واقع به این صورت است که Google Ads به طور خلاصه کار می کند. متغیرهایی وجود دارند که در اینجا تحت پوشش قرار نمی گیرند ، مانند روش های پیشنهاد قیمت پیشنهادی و قالب های تبلیغاتی ، بنابراین اگر می خواهید درباره نحوه عملکرد Google Ads اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اینفوگرافیک کامل را از اینجا ببینید اکنون ما به اصول اولیه بازاریابی جستجو پرداخت پرداخته ایم ، بیایید به شماره ها شیرجه بزنیم.

به اشتراک بگذارید!
افسانه آشفته

افسانه آشفته

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

*

code

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.