051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » سئو و بهینه سازی سایت » شبکه های اجتماعی » ایده های ساخت پروفایل زیبا بخش 2
ایده های ساخت پروفایل زیبا بخش 2
شبکه های اجتماعی 21 جولای 2020

ایده های ساخت پروفایل زیبا بخش 2

افسانه آشفته افسانه آشفته

ایده های ساخت پروفایل زیبا بخش 2

به بخش دوم مقاله ساخت پروفایل سایت دهکده وب خوش آمدید در این قسمت از مقاله قصد داریم نکاتی مهم را مانند بخش قبل در رابطه با حالت های مختلف بدن برای گرفتن profile زیبا را عنوان کنیم در این مقاله مطالبی در رابطه با ارتباط ساخت پروفایل با آواتار ها – ویژگی هایی که مشارکت کنندگان را در ساخت پروفایل دور کرده – آیا ساخت پروفایل باید جذاب باشد – عکس profile یا بیوگرافی؟ – روش Rule of Thirds – و مسائلی از این قبیل مورد بررسی قرار خواهیم داد

ارتباط ساخت profile با وضعیت بدن

  1. چشمان باز
  2. صورت بیضی شکل
  3. لب خندان
  4. موی قهوه ای

ویژگی هایی که در ساخت پروفایل باید از آنها دوری کرد

  1. کج کردن لب
  2. موهای سیاه یا کوتاه
  3. کلاه یا عینک آفتاب
پروفایل

ذهنیت در رابطه با تصویر پروفایل

  1. جذابیت: “من فکر می کنم او زیبا است”
  2. اجتماعی: “من فکر می کنم او می تواند دوست من باشد”
  3. صلاحیت: “من به توانایی او در انجام یک کار اطمینان دارم”

عکس پروفایل مهم تر است یا بیوگرافی؟

هر کدام از این موارد اهمیت خاص خود را دارد و دو مفهموم جدا هستند تنها نقطه اشتراک آنها می تواند این باشد که هر دو آنها بیانگر شخصیت افراد و صاحبان پروفایل هستند شما در بیوگرافی خود را معرفی می کنید به صورت متن کوتاه جمله ای را در رابطه با خود می نویسیسد اما در عکس پروفایل این حرف ها را با تصویر قرار است بزنید در واقع با عکس پروفایلتان باید کاری کنید که در نگاه اول برای مخاطبان خود شخصیت و ویژگی های خود را قابل درک کنید تا اوبه سادگی بتواند شما را بشناسند و تا حدودی از شما شناختی کسب کنند

پروفایل

4 کلید برای عکس پروفایل از زبان گای کاوازاکی

گای کاوازاکی Canva ، مأمور مبدل اولیه برای فناوری های رسانه ای و اجتماعی ، چهار عامل مهم را برای تصویر پروفایل پیدا کرده است.

قانون اول : فقط چهره

  1. از اشکال که شبیه یکدیگر نیستند برای ایجاد تصویر نمایه خود استفاده کنید
  2. از نور استفاده کنید منبع نور باید در مقابل شما باشد.
  3. حداقل 600 پیکسل عرض تصویر را انتخاب کنید
  4. در رسانه های اجتماعی اشکال و اندازه های مختلف عکس پروفایل وجود دارد. یک تصویر 600 پیکسلی مهم نیست

قانون دوم : روش Rule of Thirds

Rule of Thirds روشی است برای ترکیب عناصر یک تصویر که از نظر بینایی زیبا باشد و به روشی باشد که مخاطبان دوست دارند ببینند چشم نواز باشد. عکاسان قاعده سوم را به خوبی می شناسند. این یک قطعه بنیادی از عکاسی است.

روش کار با تقسیم یک تصویر به یک شبکه از سوم به صورت افقی و عمودی است. در اصل ، یک تخته tic-tac-toe را روی یک تصویر قرار دهید.

قانون از سوم : صفحه tic-tac-toe

صفحه tic-tac-toe تقاطع خطوط را ایجاد می کند و طبق Rule of Thirds ، این تقاطع ها در جایی است که چشم ها آنجا ساکن هستند

نکته ای مهم است در درس طراحی اینجا که عناصر اصلی خود را در کنار این تقاطع ها قرار دهید. از قرار دادن یک عنصر کلیدی در مرکز خودداری کنید.

وبلاگ نویس ، نویسنده و گوینده Rebekah Radice تصویری را به اشتراک گذاشته تا با تصویر پروفایل خود تأثیر خوبی بگذارد.

پروفایل

قرار گرفتن روبه روی دوربین

یک مطالعه دیگر از OkCupid به تصاویر پروفایل بیش از 7،100 کاربر توجه کرده و خاطرنشان کرد که کدام یک از این پروفایل ها بیشترین تاثیر را بر مخاطب به جاگذاشته . یکی از جالب ترین موارد مورد استفاده این بود که کسانی که واضح به دوربیتن نگاه می کردند بیشترین تاثیر را داشته اند

برای عکس پروفایل یک زن ، بهترین حالت آن وقتی بود که آنها به دوربین نگاه می کردند

برای عکس پروفایل یک مرد ، بیشترین تأثیر آن وقتی بود که به دوربین نگاه نمی کردند از آن دور بودند

پروفایل
پروفایل

مطالعات ردیابی چشم چیست

این ثابت شده که شما به جایی در عکس پروفایل خود نگاه می کنید مخاطبان شما نیز به آن نقطه نگاه می کنند این عنوان از یک پست وبلاگ قابل استفاده Word یک خلاصه نگاری عالی برای تحقیق در مورد مطالعات ردیابی چشم را ارائه می دهد. که این روش را امتحان کرده اند و به ان ردیابی چشم می گویند
ما از عکس افرادی که مستقیم به دوربین نگاه می کنند بیشترین استفاده را می کنیم نگاه مستقیم به دوربین می تواند به برقراری ارتباط مستقیم با شخصی کمک کند. نگاه به چپ یا راست به شما کمک خواهد کرد که نگاه خواننده در آن جهت بکشانید تا او نیز به دنبال نگاه شما بچرخد و ببیند شما به کجا نگاه می کنید

نتایج تحقیق KISSmetrics

انسان تمایل طبیعی دارد که نگاه دیگران را دنبال کند و بداند که آنها به چه چیزی نگاه می کنند به دنبال چه چیزی هستند ، این به خاطر نگاه جستجو گر ما انسان هاست که از لحظه تولد با نگاه هایشان به دنبال افراد می گردند تا بتوانند با او ارتباط برقرار کنند و با نگاه خود به آنها بگوید که گشنه است یا تشنه یا مواردی از این قبیل پس این دنبال کردن نگاه ها ریشه در کودکی ما انسان ها دارد
و این تصویر کمک می کند تا آن را در چشم انداز عالی قرار دهید:

پروفایل

پس زمینه روشن و نارنجی را امتحان کنید

Orbit Media این ایده را از Rand Fishkin of Moz به دست آورد رنگهای مختلف پس زمینه را برای عکسهای خود آزمایش کرد تا به این نتیجه رسید که رنگ های روشن بهتر از رنگ های تیره هستند پیش زمینه های رنگی روشن توصیه رند است. وی برای پروفایل شخصی خود دریافت که پرتقال به بهترین وجه کار می کند. (از آن زمان رند به یک پس زمینه سبز تغییر یافته است.)

پروفایل

توصیه‌هایی که در این مقاله ارائه شده همگی انواع پژوهش ، علوم و روانشناسی را در بر می گیرد. شما می توانید از آنها اسنتفاده کنید و تفاوت را ببینید اگر علاقه دارید چیز جدیدی را با تصویر نمایه خود امتحان کنید

تصاویر خود را با ژست های زیر هماهنگ کنید

  1. خندان
  2. سنجاب زدن
  3. طوری عکس بگیرید که انگار نمی دانید کسی از شما عکس می گیرد
  4. سر به شانه ها
  5. سر – و – پیچ و مهره
  6. روبروی دوربین

اگر برای داشتن عکس های زیبا پروفایل ایده ای دارید آنها را با ما در میان بگذارید

به اشتراک بگذارید!
افسانه آشفته

افسانه آشفته

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

*

code

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.