051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » طراحی سایت » 41 عامل مؤثر بر اعتبار وب سایت شما بخش 4
41 عامل مؤثر بر اعتبار وب سایت شما بخش 4
طراحی سایت, نکات طراحی سایت 7 جولای 2020

41 عامل مؤثر بر اعتبار وب سایت شما بخش 4

افسانه آشفته افسانه آشفته

41 عامل مؤثر بر اعتبار وب سایت شما بخش 4

امروزه مقالات و مرجع‌های بسیاری در اینترنت وجود دارند که عوامل موثر در رتبه بندی وب سایت ها را بررسی و مقایسه کرده‌اند. عواملی که ما مطرح کرده ایم از تجارب طراحان بزرگ وب سایت برای اعتبار بخشیدن به سایت شما جمع آوری شده است که ممکن است بسیاری از آنها تاثیرگذار و بسیاری دیگر بی‌تاثیر باشند. به همین منظور شرکت شتاب تک مجموعه‌ای از این عوامل تاثیرگذار را گردآوری کرده است که در ادامه به بررسی هر یک از این عوامل به صورت کلی می‌پردازیم.
بازدید کنندگان وب سایت معمولاً کار سختی را با جستجو انجام می دهند. زیرا کلمات کلیدی که استفاده میکنند همیشه آنها را به سمت آنچه میخواهند سوق نمیدهد بنابراین ، اغلب ایده های خوبی برای هدایت هر زمان ممکن جستجوها به ناوبری است.

ناوبری اعتبار وب سایت

ناوبری وب سایت شما میتواند اعتماد به نفس در بازدید کنندگان شما به وجود می آورد . آنها از شما انتظار دارند که ناوبری سایت شما به روز شود و از تصاویر و رنگهای مناسب استفاده کند.

هرچه مشتریان راحت تر بتوانند آنچه را که به دنبالش می یابند ، برای حل مشکلات خود ، وب سایت / تجارت شما قابل اطمینان تر باشد.

سهولت استفاده

کارشناسان برای سهولت استفاده امتیازات خالص را مورد بررسی قرار می دهند تا سهولت استفاده وب سایت را ارزیابی کنند ، با تمرکز ویژه روی کارها.

سهولت استفاده

آیا کارهای وب سایت به راحتی انجام می شود؟
آیا وظایف وب سایت به میزان زیادی از بار شناختی یا تلاش بدنی نیاز دارد؟
آیا کارهای وب سایت برای بازدید کنندگان هدف دشوار است؟

بازدید کنندگان وب سایت به وب سایت هایی جذاب و آسان برای استفاده جذب می شوند.

بدون مشکل فنی

پیوندهای شکسته ، صفحات گمشده ، صفحات وب آهسته ، اشکالات توسعه – این اشکالات فنی باعث کاهش اعتماد به نفس بازدیدکنندگان در تجارت شما و تمایل آنها برای تبدیل می شود.

اطلاعات تماس

ارسال شماره تلفن ، آدرس ، ایمیل ، پیوندهای چت زنده ، پروفایل رسانه های اجتماعی و ساعات کار نشان می دهد که شما یک تجارت واقعی هستید و یک اپراتور پرواز شبانه نیست. بازدید کنندگان احساس اطمینان دارند که می توانند هر زمان که مشکلی پیش آمد با شما تماس بگیرند.

مهمتر از همه ، بازدید کنندگان شما می دانند چگونه با شما تماس بگیرند.

اطلاعات تماس

عکسهای مربوط به کارمندان و بایوس

این حق مشتریانتان است و میخواهند ببینند که افراد واقعی شرکت شما را اداره میکنند آنها می خواهند داستان شما را بشنوند ، پیشینه شما را تأیید کنند و ببینند به چه کسی پول خود را می دهند.

اشتراک عکسهای کارمندان ، تبدیل ها را افزایش می دهد. مخفی کردن عکسهای کارمندان این پیام را می دهد که شما غیرقابل اعتماد هستید یا چیزی را پنهان کرده اید.

تصاویر کیفیت بالا

بازدید کنندگان وب سایت انتظار دارند که تصاویر شما دارای زمینه ای معنی دار باشد . اکثر وب سایت ها از تصاویر (به عنوان مثال عکس های سهام) به عنوان دکوراسیون استفاده می کنند که طبق گفته Jakob Nielsen کاملاً نادیده گرفته می شود.

تصاویر با کیفیت پایین در واقع به اعتبار و نرخ تبدیل شما آسیب می رساند.

در هر تایمی از افراد واقعی در عکس های خود استفاده کنید ، عکس هایی که جزئیات محصول را نشان می دهند و در صورت درخواست عکس های بزرگ و با سلام زیاد به بازدید کنندگان می دهند.

سیاست های روشن

بازدید کنندگان وب سایت می خواهند بدانند که درمورد اطلاعات آنها چه اتفاقی می افتد. بازگشت ، ضمانت و خط مشی رازداری شما چیست؟ آیا داده های آنها را با شخص ثالث به اشتراک می گذارید؟

مشتریان وقتی نزدیک به یک تبدیل هستند ، این اطلاعات را جستجو می کنند.

پاک کردن متن لینک

متن لنگر موجود در لینک های شما باید مقصد یا نتیجه را توصیف کند. همیشه ایده خوبی است که به بازدید کنندگان خود بگویید که آنها را در کجا می گیرید.

اطلاعات مربوط به سفارش محصول

مشتری برای دریافت سفارش خود چه مدت طول می کشد؟ هزینه حمل و نقل چقدر است؟ با سفارش آنها چه می شود؟ آیا گارانتی گنجانده شده است؟ چه مدت طول می کشد؟

بازدید کنندگان وب سایت می خواهند اطلاعات اولیه ، سفارش و محصول را به صورت مقدماتی مشاهده کنند.

39- راحتی

بیشترین دلیل خرید آنلاین و در نتیجه پس انداز و صرفه جویی در هزینه است. هرچه خرید بازدید کنندگان وب سایت شما راحت تر و قانع کننده تر باشد ، احتمال خرج آنها بیشتر است.

نمایش قیمت ها

تا آنجا که یک عامل اعتبار می رود ، این یکی مشکل است. اگر به مشتریان سازمانی می فروشید و قیمت های خود را نشان می دهید ، می تواند خاموش باشد. مشاغل B2C و B2B (کوچک تا متوسط) می خواهند قیمت را ببینند.

به عنوان یک قاعده کلی ، مردم می خواهند بدانند که محصول یا خدمات شما چقدر هزینه دارد.

برای اکثر مشتریان ، ارزش آنچه می گیرند و درک آنها از قیمت شما دقیقاً به همان اندازه ، اگر نه بیشتر ، از خود قیمت مهم است.

ضمانت نامه ها

و ضمانت نامه ها استانداردهای روشنی را ایجاد می کنند که باید از آنها پیروی کنید. مشتریان می دانند که شما می خواهید در پشت محصولات و خدمات خود بایستید ، از ذهن آگاهی برخوردار شوید.

شما تجارت بیشتری کسب می کنید زیرا مشتریان نسبت به انجام کار با شما اطمینان بیشتری دارند.

آیا این عوامل اعتبار واقعاً همه اینها مهم هستند؟


اگر این عوامل اعتبار برای بازدید کنندگان هدف شما مهم هستند ، استفاده از آنها مهم است.

فاکتورهای اعتبار در هر صنعت به یک اندازه اعمال نمی شوند. برخی از صنایع ممکن است صنایع خاص را نسبت به سایرین ترجیح دهند.

آنچه مهم است این است که شما از فاکتورهای اعتبار برای مشتریان خود استفاده می کنید.

اگر مطمئن نیستید یک راه حل ساده وجود دارد: فقط آن را آزمایش کنید. سپس آزمایش را ادامه دهید تا زمانی که راهکاری را پیدا کنید که برای شما بهتر باشد.

اگر هنوز مطمئن نیستید ، از بازدید کنندگان خود سؤال کنید. بسیاری از آنها مایلند اگر به شما زمان بخواهند از آنها بپرسید ، به شما چه فکر می کنند.

نتیجه


وقتی ناشناس هستید ، مشتریان فکر می کنند ناامن هستید. اگر می خواهید بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنید ، تعداد بیشتری هدایت ایجاد کنید یا محصولات بیشتری بفروشید ، باید اعتبار خود را بهبود بخشید.

اعتبار به مشتری نشان می دهد که شما قابل اعتماد هستید. این امر باعث می شود خرید بیشتر محصولات و خدمات شما برای آنها آسان باشد.

برای بهبود اعتبار وب سایت خود وقت بگذارید و از چگونگی بهبود نرخ تبدیل شما شگفت زده خواهید شد. سازگار باشید و متوجه خواهید شد که فروش بیشتر آسان تر می شود.

برای بهبود اعتبار وب سایت خود از چه نوع استراتژی هایی استفاده می کنید؟

به اشتراک بگذارید!
افسانه آشفته

افسانه آشفته

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

*

code

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.