051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » طراحی سایت » اصولی که بازاریابان برای طراحی وب سایت رعایت میکنند
اصولی که بازاریابان برای طراحی وب سایت رعایت میکنند
طراحی سایت, نکات طراحی سایت 27 ژوئن 2020

اصولی که بازاریابان برای طراحی وب سایت رعایت میکنند

افسانه آشفته افسانه آشفته

اصولی که بازاریابان برای طراحی وب سایت رعایت میکنند

متاسفانه بازاریابان درک درستی از چگونه اصول بازاریابی ندارند تا بتوانند پیشرفتی چشمگیر را در کار خود به وجود آورند طراحی یک وب سایت جدید کاملا دشوار است و سختی خاص خود را دارد اینکه بخواهیم به وب سایت جدید متعهد شویم، حتی اگر سایر هزینه های بازاریابی توافق شده باشد.
حتی اگر تیم بازاریابی داخلی خوبی داشته باشید، آنها ممکن است مهارت طراحی وب را نداشته باشند.
ولی نباید ناامید شوید معنی این حرف را این در نظر نگیرید که شما نمیتوانید یک وب سایت اصولی داشته باشید

چندین نکته که برای طراحی وب سایت باید آنها را رعایت کنید

در این مقاله میخواهیم چند اصل اصلی طراحی وب را مطرح کنیم که باید به منظور داشتن وب سایتی که نیازهای بازاریابی شما را برآورده می کند دنبال شود و بازدید کنندگان شما را تحت تأثیر قرار دهد. هدف ما ساختن موردی است که باید طراحی وب به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی تلقی شود ، نه چیزی که در بودجه فناوری اطلاعات قرار دارد.

1- هدف از طراحی وب سایت شما مشتریانتان هستند

یک وب سایت باید برای مشتریان و با هدف جذب آنها باشد که برای انجام این کار ، باید ابتدا این را برای خود و دیگران روشن سازی کنید که شما میخواهید وقتی مشتریانتان به صفحه سایت شما رسیدند چه کاری انجام دهند شاید شما یک محصول عالی داشته باشید که می خواهید آنها را بخرید هرچه هدف باشد ، واضح تر می تواند باشد ، بهتر.
یک هدف روشن به شما امکان می دهد تا روی آنچه در محتوای صفحات برتر وب سایت خود قرارداده شده است ، تمرکز کنید. حتی خانه و صفحات. محتوا باید بازدید کنندگان شما را در یک سفر قرار دهد و آنها را به جایی که می خواهید بروید راهنمایی کند. در بیشتر موارد ، این درخواست برای ارسال استعلام از طریق یکی از فرمهای تماس با شما و پیوستن به برنامه پرورش سرب شما خواهد بود.

بازاریابی

2- یک راه ساده !

ایده های بسیاری را میتوانید از دنیای اینترنتی اطراف خود برای سایتتان جذب کنید و از آنها استتفاده کنید مانند استفاده از طراحی های ناوبری اما وقتی صحبت از ناوبری می شود ، باید تجربه مشتری را در بالاترین نقطه ذهن خود نگه دارید. اگر طراحی ناوبری از جهت اصلی چپ به راست که افراد در آن می خوانند پیروی نمی کند و نمی تواند در یک مکان منطقی در صفحه قرار بگیرد ، می تواند باعث سردرگمی و بی صبری شود و منجر به ترک سایت شما شود.
ناوبری خود را ساده و در دسترس نگه دارید تا نرخ گزاف گویی کم باشد. این بدان معنی است که سلسله مراتب صفحه را به روشی منطقی تنظیم کرده و مهمترین صفحات خود را در سمت چپ ناوبری صفحه اول خود قرار دهید.

3- دردسرهای مربوط به موبایل

بازدید کنندگان بیشتری نسبت به قبل از دستگاه های تلفن همراه خود برای دسترسی به وب سایت استفاده می کنند. اگر وب سایت خود را طبق روشی که تنها بخشی از مشتریان در حال مشاهده آن هستند ، طراحی کرده اید
به عنوان مثال. فقط برای لپ تاپ ها بهینه سازی می شود – سپس تعداد زیادی از موارد بالقوه را از دست می دهید. با این حال ، هنگامی که سایت شما می تواند با اندازه صفحه نمایش تقریباً هر دستگاهی سازگار باشد ، در هر زمان که برای مرور سایت خود انتخاب کنید ، در دسترس همه بازار هدف خود خواهید بود.
به عنوان مثال ، یک تصمیم گیرنده می تواند وب سایت شما را در حالی که در خانه قطار است ، در آیفون خود مرور کند ، نه اینکه مجبور شود در حین کار در دفتر کار خود فشار وارد کند.

بازاریابی

الان دیگر یک وب سایت پاسخگو نیست

ببعضی از سایت ها که پاسخگو موبایل دارند واقعا وحشت ناک هستند ، زیرا وضوح ندارند و اصلا برای بازاریابی پاسخگو ها طراحی نشده اند و مناسب نیستند
طراحی پاسخگو موبایل محور یکی از اصلی ترین دلایل در نظر گرفتن کار با آژانس هنگام بررسی وب سایت شماست. طراحان ما با الزامات برنامه نویسی آشنا هستند حتی باسایتهای پاسخگوهم آشنایی دارند متخصصان بازاریابی ما می توانند اطمینان حاصل کنند که مناسب ترین مطالب همیشه در هر نوع سایت و وضوح صفحه نمایش به وضوح در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد.

4- خلاصه و چکیده

هر شرکتی می خواهد مزایای تجارت خوددر بلند ترین بام شهر داد بزند . اما با این کار فراموش میشود که بازدید کنندگان شما نسبت به کاری که می توانید برای آنها انجام دهید کمتر انجام داده اید این کار اصلا امکان ندارد و قطعا کسی هم اینکار را در حد مشتریانش نمیداند

بنابراین تمام تصاویر ، فیلم ها و محتوای نوشتاری خود را بر روی گزاره ارزش خود متمرکز کنید و آن را تا حد امکان مختصر نگه دارید. تمایل بیش از حد ، پروفایل های طولانی شرکت و زبان فنی فقط تعداد بازدید کنندگان کمتری را تضمین می کنند. هر جا امکان پذیر باشد ، سعی کنید از اصطلاحات غیرمجاز یا نام اختصاری غیرضروری خودداری کنید و از زبان مصرف کننده برای یافتن پیام استفاده کنید. این بحث دیگری است به نفع حضور متخصصان بازاریابی در هر مرحله از طراحی از ایده به بالا.

ظاهر برخی از کلمات نیز مهم است

به عنوان مثال ، به جای استفاده از همه حروف بزرگ برای ایجاد یک نکته ، از اصطلاحات متنی یا متن جسورانه روی آن دسته از کلماتی که احساس می کنید مهمترین گزینه را انتخاب کنید. متن طولانی همچنین می تواند باعث کنار گذاشتن صفحه شود ، به همین دلیل شما باید محتوای خود را با پاراگراف های کوتاه تر و یا لیست های شکسته تقسیم کنید.

5- بررسی اهداف تجاری

اگر میخواهید در کسب و کارتان موفق باشید باید محتوای وب سایتتان با چیز هایی که مشتریانتان از شما انتظار دارند برابر باشند. این نکته را در طراحی وب سایت خود فراموش نکنید
به عنوان مثال ، اگر محتوای شما به فوری ترین سؤالات مشتری شما پاسخ نمی دهد ، نمی توانید از آنها انتظار داشته باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنند. ارتباط هر محتوا به طور مستقیم با میزان شناخت بازدید کنندگان ارتباط دارد. آنها از کجا می آیند و آنها کی هستند؟

راه هایی که می توانید از محتوای طولانی استفاده کنید تا نتایج بازاریابی ورودی خود را بهبود بخشید
از نظر تاریخی ، متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو به مشتریان خود توصیه می كنند كه صفحات وب سایت خود را با قطعات كوتاهی از مطالب ، كه معمولاً بین 250 تا 500 كلمه است ، جمع كنند.
با این حال ، نه تنها اعتقاد بر این است که گوگل اکنون محتوای طولانی را معتبرتر از قطعات کوتاه تر می داند ، بسیاری از ما تصمیم به خواندن مقاله های دقیق و پست های وبلاگ را بصورت آنلاین می کنیم. بیایید بحث کنیم که چگونه محتوای فرم طولانی می تواند به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی شما تبدیل شود.

به اشتراک بگذارید!
افسانه آشفته

افسانه آشفته

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

*

code

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.