051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » طراحی سایت » هشتگ چیست؟ و چه کاری انجام می دهد ؟ بخش 1
هشتگ چیست؟ و چه کاری انجام می دهد ؟ بخش 1
طراحی سایت 26 جولای 2020

هشتگ چیست؟ و چه کاری انجام می دهد ؟ بخش 1

افسانه آشفته افسانه آشفته

هشتگ چیست؟ و چه کاری انجام می دهد ؟ بخش 1

هشتک امروزه بسیار پر کاربرد شده و به عبارتی می توان گفت به بخشی لاینفک در رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. هشتگ را به صورت نمادی می شناسند و آن را با علامت # نشان می دهند این نماد عباراتی را با خود حمل می کند بنابراین امروز ما می خواهیم به این سؤال بپردازیم که هشتگ چیست ؟ چه کسانی می توانند هشتک را ایجاد کنند ؟ کاربرد هشتک ها چیست ؟ و عباراتی از این قبیل عبارات که آنها را در ادامه توضیح داده ایم ما همچنین به اهمیت تجاری هشتک ها خواهیم پرداخت و چگونه آنها می تواند به شما در بازاریابی کمک کند.

هشتگ چیست؟

هشتگ

می توان آن را به عنوان یک برچسب برای محتوا دانست. این کمک می کند این به افراد کمک می کند وقتی به دنبال یک موضوع خاص هستند سریع آن را پیدا کنند و به نوعی باعث سرعت بخشیدن به پیدا کردن مطالب می شود و آنها را دسته بندی می کند و عنوان های مهم را مشخص می سازد

یک هشتگ چیزی شبیه به این است: #MarathonBombings یا #SmallBizQuote. که بیشتر می توان آنها را در سایت های رسانه های اجتماعی مورد مشاهد کرد و در آنها کاربرد دارند آنها به توییتر مشهور شدند

چه کسانی می توانند هشتک را ایجاد کنند ؟

تمام کسانیکه محتوا را در موضوع مربوط به اشتراک می گذارند ، می تواند برچسب هشتگ را به پیام خود اضافه کنند. و وقتی دیگران آن موضوع را مورد جستجو قرار می دهند ، می توانند برای یافتن پیام های موجود در همان بستر رسانه اجتماعی ، آن برچسب را جستجو کنند.

کاربرد هشتک ها چیست ؟

وقتی از حوادث طبیعی استفاده می کنیم ، یک هشتگ مانند یک نجات اطلاعات است. ما در جستجوی آن هستیم ، تا در مورد این واقعه اطلاعات بیشتری به دست آوریم و یک منبع عاطفی فراهم کنیم. هشتگ ها برای چنین شرایطی راهی را برای عموم مردم برای ابراز احساسات خود فراهم می کنند – و این کاری است که همگی ما احساس می کنیم وقتی حادثه ای برایمان پیش آید مجبور به انجام دادن آن کار هستیم .

اما هشتک ها فقط به اخبار بزرگ محدود نمی شوند. بازاریابان مشاغل کوچک همچنین کد را خراب کرده و روشهای ابداعی برای استفاده از هشتگ ها را کشف کرده اند. ما در زیر درباره بازاریابی استفاده از هشتک در زیر بحث خواهیم کرد.

هشتگ

فضای خالی مجاز نیست

هشتگ می تواند یک کلمه واحد ، یک اختصار ، یک ترکیب اختراع شده از حروف و اعداد یا یک عبارت باشد. اگر عبارتی باشد ، هیچ فاصله ای بین کلمات وجود ندارد. همه حروف و اعداد باید بدون فاصله در یک هشتگ اجرا شوند. شما نمی توانید نقطه علامت گذاری یا نمادها را در هشتگ خود داشته باشید (غیر از نماد # در ابتدای کار). اعداد درست است ، اما شما باید حداقل دارای یک حرف با اعداد باشید – هشتک ها نمی توانند کاملاً از اعداد تشکیل شوند.

با نماد # شروع کنید

برای ایجاد یکی ، از نماد # شروع کنید و مستقیماً آن را با حروف و گاهی اعداد دنبال کنید. Fun factoid: بسته به مکانی که در جهان دارید ، به نماد # چیزهای مختلفی گفته می شود. در ایالات متحده و کانادا به آن علامت عدد یا گاهی علامت پوند گفته می شود.

اما در جاهای دیگر مانند انگلستان و ایرلند به آن # نماد علامت هش گفته می شود. بنابراین می بینید ، اینگونه برچسب ها “هشتگ” خوانده می شوند. در اصل ، یک هشتگ یک برچسب است که از یک عبارت یا کلمه یا عبارت با نماد هش در مقابل آن تشکیل شده است.

خود هشتگ را ایجاد کنید

هر کسی می تواند یک هشتگ ایجاد کند. من در این سال ها هشتک های بیشماری ایجاد کردم. در صورت تمایل می توانید یکی از چندین یا چند مورد خود را ایجاد کنید.

تما.کحم کاری که برای ایجاد هشتگ انجام می دهید این است که فکر کنید. سپس استفاده از آن را در پیام های خود شروع کنید.

معمولاً آن را به انتهای پیام اضافه می کنید. اما تا زمانی که قابل خواندن باشد می توانید آن را در هر مکانی از پیام اضافه کنید.

شما نیازی به ثبت هشتگ در هر جایی ندارید. برخی از فهرست های هشتگ در اطراف وجود دارد ، اما آنها غیررسمی ، منسوخ شده و معمولاً ارزش دردسر ندارند.

هشتگ ها را بی نظیر کنید

هشتگ

اگر فکر می کنید هشتگ کاملاً جدیدی را اختراع کرده اید ، ابتدا جستجو را در بستر اجتماعی که قصد استفاده از آن را دارید ، انجام دهید. ما می دانیم که حدود 25٪ از زمان ، هشتگ مورد نظر برای استفاده در حال حاضر برای مقاصد دیگری مورد استفاده قرار می گیرد.

اکنون ، هیچ پلیس هشتگ وجود ندارد. بنابراین از نظر فنی ، هیچ کاری مانع استفاده از هشتک در حال استفاده نیست. اما انجام این کار باعث سردرگمی خواهد شد یا بدتر ، به عنوان تلاشی برای ربودن بحث فقط برای جلب توجه تلقی می شود. اگر هشتگ مورد نظر شما در حال استفاده است ، بهتر است به صفحه ترسیم برگردید.

فراموش نکنید که نام های کاربری را نیز بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که هشتگ مورد نظر شما با نام کاربری موجود در شبکه اجتماعی یکسان نیست. در اینجا دوباره ، ممکن است باعث ایجاد سردرگمی در استفاده از هشتک مانند #DellSMB در صورت وجود کاربرDellSMB شود. علاوه بر این ، کاربر احتمالاً آن را تلاشی برای ربودن نام تجاری خود تفسیر می کند.

شما می توانید خود را در پایان دریافت نامه توقف و ناامنی بیابید ، یا اینکه بستر اجتماعی برای نقض نام مارک تجاری شخصی در صورت تحویل موضوع به افراط و تفریط اقدام کند.

یک استثناء در مفهوم منحصر به فرد بودن: برخی افراد از مباحث عمومی به عنوان هشتگ استفاده می کنند ، مانند # مارکتینگ یا # فروش. ما در مورد استفاده از مباحث عمومی زیر بحث می کنیم – در اصل ، هیچ کس دارای یک هشتک موضوع کلی “نمی باشد” است.

به یاد آوردن و درک آسان هشتگ ها را آسان کنید

هشتگ را تا حد امکان کوتاه نگه دارید. این مخصوصاً در مورد توییتر که در آن تعداد کاراکتر محدود وجود دارد ، بسیار مهم است. بهتر است اگر یک هشتگ یک کلمه ، عبارت یا اختصار قابل درک باشد.

هشتگ هایی که مدت طولانی ، تلفظ آنها سخت باشد و یا به خاطر سپردن آنها سخت است ، استفاده از آن برای افراد دشوار نیز خواهد بود. با چیزی کوتاه و آسان به خاطر سپردن نمی توانید اشتباه کنید.

در Google+ ، شما یک مزیت اضافه دریافت می کنید: فناوری Google بدون اینکه هیچ کاری انجام دهید ، به طور خودکار هشتک را به محتوای شما اختصاص می دهد. می توانید به آن بگویید که در صورت تمایل ، هشتک را اضافه نکنید ، بنابراین می توانید هشتگ های خود را به صورت دستی اضافه کنید.

برای مشاهده بخش دوم ایم مقاله اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید!
افسانه آشفته

افسانه آشفته

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل

دوستان عزیز وقت ان رسیده است که از راه های سنتی و روش های قدیمی باراریابی فاصله بگیریم و به سمت تکنولوژی و راه های مدرن پیش برویم. هتل داران باید از مدل سنتی به مدل مدرن و سیستم های حرفه ای نقل مکان کنند. از جمله اولین کار ها این می باشد که مدیریت هتل […]

30 افزونه اساسی WordPress که باید نصب کنید بخش 4

30 افزونه اساسی WordPress که باید نصب کنید بخش 4

به بخش چهارم مقاله نصب اساسی ترین مقاله های WordPress خوش آمدید ما در دهکده وب قصد داریم شما را با تمم 30 مورد افزونه های اساسی که برای استفاده از WordPress به آنها نیاز دارید را جمع آوری کرده تا بایک دیگر به شناسایی آنها بپردازیم در 4 مقاله قبل به بررسی 15 افزونه […]

طراحی سایت تجهیزات پزشکی

طراحی سایت تجهیزات پزشکی

با کشفیات و اختراعات جدید علوم مختلف پیشرفت چشم گیری داشتند حتی باعث توسعه صنعت و تکنولوژی شده اند . این اتفاق در زمینه های مختلف بازتاب داشته است و حوزه تجهیزات پزشکی را می توان یکی از بخش های مهم این تحولات دانست . بدین منظور تصمیم گرفتیم تا راجب به طراحی سایت تجهیزات […]

طراحی سایت فروشگاه زعفران

طراحی سایت فروشگاه زعفران

با همه گیر شدن اینترنت و استفاده ی اکثر مردم از بستر بی انتهای ان و همچنین ایجاد شرایطی برای جلب اعتماد مردم، بسیاری از افراد تصمیم گرفتند تا خدمات و محصولات خود را به صورت انلاین به کمک طراحی سایت فروشگاه انلاین به فروش بگذارند . طراحی سایت همه ی مشاغل را در بر […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

*

code

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.